loading...
دانلود تودي|انيميشن|دانلود|فیلم و سریال|عکس |دانلود بازي|بازی کامپیوتر| نرم افزار|جاوا|اندروید|عکس|دانلود نرم افزار
Admin بازدید : 58 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده محبوب جنرال ۱و۲ – {GENERALS 1 & 2} به صورت یکجا برای کامپیوتر+ حجم فوق العاده کم (۳۸۰ MB) + کاملا کرک شده + راهنمای اجرا


 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

توضیحات بازی: کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.

 

برخی از ویژگی ها:

-حجم کم

-گرافیک نسبتا بالا

-۹ جنرال مختلف

-۳ گروه مختلف به نام آمریکا چین و جی ال ای که به عقیده بعضی ها ایران هست

-ماشین الات مختلف

-نیرو های مختلف برای هر جنرال

-دارا بودن نیرو های هوایی زمینی و دریایی

-قابلیت بازی به صورت شبکه ای

سیستم مورد نیاز:

-تمامی ویندوز ها

-رم ۲۵۶ مگابایت به بالا

-گرافیک ۳۲ به بالا

-سی پی یو ۱٫۵ گیگا هرتز به بالا

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

Release Date: Sep 22, 2003
Minimum System Requirements
System: 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor or equivalent
RAM: 128 MB
Video Memory: 32 MB
Hard Drive Space:  up to 1400 MB
Other: A retail copy of Command & Conquer ™ Generals already installed on your PC
Recommended System Requirements
System: 1.8 GHz or faster Intel Pentium IV or AMD Athlon processor or equivalent
RAM: 256 MB        

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید…

Admin بازدید : 64 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

= دانلود بازی جی تی ای ۵: سان آندراس | Gta 5 : San Andreas با لینک مستقیم =

= نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب =

= برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی =


 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد.

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

 

Admin بازدید : 104 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV Pc Game

= محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی جهان جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV با لینک مستقیم =

= نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی =

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

## این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است ##

 

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود

اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید، پاکت گیمز به شما گوشزد می‌کند که بدانید، یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV  و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

 

برای دانلود بازی و مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

 

 


 

= این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است =

 


جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

» حداقل سیستم مورد نیاز :

 

OS: Microsoft Windows Vista SP1/XP SP3 ONLY/7

Processor: 1.8GHz Intel Core 2 Duo/2.4GHz AMD Athlon X2 64 Processor

RAM: 1GB RAM for Windows XP/1.5GB RAM for Windows Vista

HDD: 16GB Free Hard Disk Space

Graphic Drive: 256MB NVIDIA GeForce 7900
256MB ATI Radeon X1900

 

» سیستم پیشنهادی :

 

CPU: Intel Core 2 Quad 2,4 GHz, AMD Phenom X3 2,1 GHz

RAM: 2,5 GB Windows XP / 2.5 GB Windows Vista

VGA: 512 MB NVIDIA 8600 / 512 MB ATI 3870

OS: Windows Vista – Service Pack 1 / XP – Service Pack 3/ 7

HDD: 18 GB

 


جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها  دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

Admin بازدید : 73 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

=دانلود بازی The Cranks با لینک مستقیم=


نسخه : نسخه کم حجم شده

داستان : The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.

Admin بازدید : 53 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

=دانلود بازی Druid Kingdom با لینک مستقیم=


نسخه : نسخه کم حجم شده

داستان : Druid Kingdom – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.در این بازی یک ماجراجویی هیجان انگیز در انتظار شما خواهد بود.همچنانکه می دانید این بازیها ترکیبی از چند سبک ، مدیریت زمان ، شبیه ساز ، استراتژیک است.در هر مرحله از این بازی می بایست با جمع آوری و مدیریت صحیح منابع ، آموزش کارگران و سربازان برای بهبود وضعیت کارآمدی و مهارت نیروها و.. با دشمن مبارزه و پیروز شوید.در یکی از مراحل جذاب این بازی به بازسازی باغ های معلق بابل و حفاظت از آن خواهید پرداخت.

 دانلود رایگان سرور ۲

 دانلود ازلینک آپلودباز

منبع:PARSTOON.IR

Admin بازدید : 129 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

اهریمن ساکن: عملیات شهر راکن – Resident Evil Operation Raccon City Pc Game

| دانلود بازی اهریمن ساکن: عملیات شهر راکن – Evil Operation Raccon City برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## Resident Evil Operation Raccon City Kaos Pc Game ##

 

اهریمن ساکن: عملیات شهر راکن   Evil Operation Raccon City

 

توضیحات بازی: رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است.

شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

دانلود در ادامه ي مطلب...

Admin بازدید : 90 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی استراتژیک جنگ‌های صلیبی ۱ | Stronghold Crusader Extreme 1+ فشرده شده+ کرک شده+ تست شده

 

بازی جنگ‌های صلیبی 1 | Stronghold Crusader Extreme 1

 

توضیحات بازی : جنگ‌های صلیبی به زنجیره‌ای از جنگ‌های مذهبی گفته می‌شود که به دعوت پاپ توسط شاهان و نجبای اروپایی داوطلب برای بازپس‌گیری سرزمین‌های مقدس از دست مسلمانان برافروخته‌شد. صلیبیان از جای‌جای اروپای غربی در جنگ‌هایی مجزا بین سال‌های ۱۰۹۵ تا ۱۲۹۱ شرکت‌ داشتند. جنگ‌های مشابهی نیز در شبه‌جزیره ایبری و شرق اروپا تا قرن ۱۵ میلادی برپا بود. مبارزان صلیبی یا به اختصار صلیبیان مسیحیان کاتولیکی بودند که بر علیه مسلمانان و مسیحیان ارتدوکس در قلمرو روم شرقی و در ابعاد کوچکتر با اسلاوهای و بالتهای پگان، مغولها، و خوارج مسیحی جنگیدند؛ گرچه در بازه‌هایی مسیحیان ارتدوکس با آنها متحد شده، برعلیه مسلمانان می‌جنگیدند. صلیبیان توسط پاپ مورد تکریم قرار گرفته و آمرزیده‌می‌شدند.جنگ‌های صلیبی (به انگلیسی: Stronghold: Crusader) یکی از بازی‎های سریاستراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این بازی دارای گرافیک متوسطی می‌باشد، اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد.

دانلود در ادامه ي مطلب...

 

Admin بازدید : 97 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

موعد پرداخت ۲ – PayDay 2 PC Game

| دانلود بازی موعد پرداخت ۲ – PayDay 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## بازی موعد پرداخت ۲ – PayDay 2 Kaos Pc Game ##

 

موعد پرداخت 2   PayDay 2

 

توضیحات بازی: نسخه اول Pay Day نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

 

 

موعد پرداخت 2   PayDay 2




Admin بازدید : 109 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

سواری به جهنم – Ride To Hell Retribution PC Game

| دانلود بازی سواری به جهنم – Ride To Hell Retribution برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم بازی Ride To Hell Retribution با لینک مستقیم ##

 

سواری به جهنم   Ride To Hell Retribution

 

توضیحات بازی: وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

 

 

سواری به جهنم   Ride To Hell Retribution

دانلود در ادامه ي مطلب...
Admin بازدید : 168 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

دسته خلافکاران ۴ – Saint Row IV PC Game

| دانلود بازی دسته خلافکاران ۴ – Saint Row IV برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Saint Row IV با لینک مستقیم ##

 

دسته خلافکاران 4   Saint Row IV

 

توضیحات بازی: عناوین ماجرایی Open-World که اکنون جایگاه ویژه ای در میان بازیسازان و بازیکنان دارد، که بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون سری بزرگ و خوش سابقه GTA است که چندی دیگر قرار است نسخه جدید آن راهی بازار شود. پس از موفقیت های چشمگیر این سری، IPهای جدیدی با استفاده از فرمول GTA شکل گرفته و توانسته اند برای خود اعتباری دست و پا کنند. مجموعه Saints Row از همان عناوینی است که توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و کمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.  SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد که سازندگان آن هنوز از موفقیت های کسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت کسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV با تغییرات عمده ای برای XBOX360 منتشر شد.

این قسمت دارای تمامی عناصر نسخه های قبلی بوده و اینبار با قابلیت های جدیدی که در خود می بیند، اهداف بلند پروازانه تری را دنبال می کند. داستان روایتگر وقایع ۵ سال پس از نسخه قبلی است که درگیری های شخصیت های اصلی با بیگانگان فضایی که به سیاره زمین هجوم آورده اند را شرح می دهد. اکنون دار و دسته Saintها دارای مقام سیاسی و درجات نظامی بالایی از طرف دولت شده اند و جزو ساکنین کاخ سفید به حساب می آیند. آن ها از سوی حکومت وظیفه دارند تا با استفاده از نیروها و قدرت های اثبات شده خویش، از زمین در مقابل هجوم بیگانگان محافظت کنند. شخصت اصلی، اینبار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، بازی را آغاز می کند، اما از آنجایی که میز ریاست به هیچ کس تا به حال وفا نکرده، طولی نمی کشد که در طی حمله همه جانبه بیگانگان به شهر واشینگتون، شکست خورده و به همراه دوستانش ربوده می شوند و به سیاره ای بنام Dominatrix انتقال داده می شوند. اکنون باید به دنبال راهی برای نجات خود و سایر همراهان در کنار پیدا کردن مسیر بازگشت به شهر باشید. داستان همانند نسخه های قبلی چنگی به دل نمی زند، اما ورود ناگهانی بیگانگان به سناریوی اصلی و همچنین برخی تغییرات شخصیتی مانند پست و مقام شخصیت های اصلی در ابتدای بازی، باعث می شود تا حس و حال تازه تری را از آنچه در نسخه های قبلی به یاد دارید، در SR IV تجربه کنید.

 دانلود در ادامه ي مطلب...

Admin بازدید : 99 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

نبرد وایکینگ – Viking Battle for Asgard

| دانلود بازی نبرد وایکینگ – Viking Battle for Asgard برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Viking Battle for Asgard با لینک مستقیم ##

 

نبرد وایکینگ   Viking Battle for Asgard

 

 

توضیحات بازی: Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 

 




نبرد وایکینگ   Viking Battle for Asgard



دانلود در ادامه ي مطلب...

Admin بازدید : 100 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive Pc Game

| دانلود بازی کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم بازی Counter Strike Global Offensive با لینک مستقیم ##

 

کانتر استرایک: حمله جهانی – Counter Strike Global Offensive

 

توضیحات بازی: در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.
 

اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب شده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در این بازی باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود. سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: "بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند. به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.

دانلود در ادامه ي مطلب...


Admin بازدید : 98 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified PC Game

| دانلود بازی دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی The Bureau با لینک مستقیم ##

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

توضیحات بازی: در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

مدیر خلاق بازی The Bureau: XCOM Declassified در صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که چگونه بازی های شوتر مدرن با قرار دادن یک دو جین اسلحه در دستان شما و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه فکری در مبارزات بازار را به قبضه ی خود درآورده اند و بازیکنان را روز به روز در چنین عناوینی غرق می کنند. اما بنا بر اعلام وی به زودی تحولی در چنین سبکی در راه است. این بازی اول شخص استراتژی از سری XCOM برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و ۲K Games قصد داشت که این فرنچاینز محبوب تاکتیکی نوبتی را احیا کرده و آن را به نقطه ی اوج برساند.

دانلود در ادامه ي مطلب...

 

درباره ما
دانلود تودي|دانلود |بازي | نرم افزار | انيميشن |بازي و نرم افزار آندرويد |فيلم |انيميشن | كارتون | موسيقي|دانلود بهترين ها|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبي را بيشتر دوست داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 1,972
  • بازدید کلی : 51,973
  • کدهای اختصاصی