loading...
دانلود تودي|انيميشن|دانلود|فیلم و سریال|عکس |دانلود بازي|بازی کامپیوتر| نرم افزار|جاوا|اندروید|عکس|دانلود نرم افزار
Admin بازدید : 143 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی کاملا تست شده و قابلیت اجرای 100% دارد . نسخه apk معرفی شده ، نسخه بهینه بازی است . 

حدود 2 روز است که شاهد ساخت نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Modern Combat هستیم که در این نسخه بازی با عنوان Zero Hour ریلیز و منتشر شده است . این بازی فوق العاده مهیج و گرافیکی محصولی از کمپانی قدرتمند Gameloft است که در این پست به معرفی و قرار دادن لینک های apk و دیتای این بازی می پردازیم . در این بازی شما و تیمی که با شما همراه هستند با تروریست ها می جنگید .

زمانی که جنگ و درگیری به داخل وطن کشیده شود، ترس معنایی نخواهد داشت. زمانی که نام بازی Modern Combat 4 به میان می آید، شما هرگز نمی توانید قبل از آنکه آن را امتحان کنید، زیبایی نامش را درک کنید. زیبایی و هیجان درگیری مسلحانه در این بازی، در نوع بی نظیر است. به طوری که بازی هایی با این سبک را که قبلا بازی کرده اید، در برابر Modern Combat 4 حرفی برای گفتن نخواهند داشت. توانایی های بی نظیری چون کاور کردن یاران خود، عملیات های انفجاری و تعقیب دشمنان بر جذابیت های بازی افزوده است که شما را یاد بازی های گرافیکی کامپیوتری همچون Call of Duty و Medal of Honor می اندازد . برای دانلود این بازی زیبا به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید

Admin بازدید : 85 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

               بسم الله الرحمن الرحيم

                  با سلام و درود خدمت بازديد كنندگان گرامي

                      اين سايت جهت معرفي بهترين مطالب جهت دانلود شما عزيزان ايجاد شده

                            لطفا با بيان نظرات و مطالب مورد نياز خود و محبوب كردن ما

                                  ما را در بهبود هرچه بيشتر اين سايت ياري فرماييد. 

Admin بازدید : 117 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

=این نرم افزار فقط به صورت آنلاین کار می کند =

=پیشنهاد بسیار ویژه ما به كاربران سايت=

=در صورتی که نرم افزار برای ساعاتی از کار افتاد مشکل از سرور بسیار شلوغ مخابرات است =

شاید بتوان نرم افزاری را که قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار فارسی آندروید دانست که در مواقع نیاز می تواند بسیار کابردی و پر استفاده باشد . نرم افزار 118 نرم افزاری ایرانی است که به دست هموطنان عزیز کشورمان نوشته شده است و توسط آن دیگر کوچکترین نیازی به تماس با شماره 118 شهر خودتان ندارید چرا که  این نرم افزار بانک اطلاعات تلفن های ثابت کل کشور شامل استان های تهران ، البرز ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، اصفهان ، ایلام ، بوشهر ، چهارمحال ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان ، فارس ، قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهگیلویه ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، همدان و …  را از سرور سایت 118 دریافت  و به شما نمایش می دهد . 

 

Android 118 1.2

 

 

ادامه توضیحات در ادامه مطلب . . .

Admin بازدید : 117 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

و حالا شخصیت های فانتزی و دوست داشتنی سونیک پا به مسابقات اتومبیل رانی گذاشته اند و شاهد رقابت های تنگاتنگ آن ها هستیم . این نسخه از بازی از نسخه های قبلی سونیک بسیار هیجانی تر و گیم پلی آن جذاب تر است . 

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1 (2)

 

بازی  در این نسخه کمی شبیه به سبک بازی کراش پلی استیشن شده است . به عنوان مثال دقیقا شبیه به بازی کراش در طول مسابقه با دریافت جعبه ها می توانید با جمع آوری امتیاز از آیتم هایی که به شما داده می شود را برای نابودی رقیبان استفاده نمایید اما  باید کاملا مراقب  هم باشید زیرا دیگران هم می توانند از این آیتم ها علیه شما استفاده کنند . برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

Admin بازدید : 101 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

به آخرین نسخه Pro آپدیت شد 

اگر یک کاربر آندرویدی باشید و فقط مدتی با نرم افزارهای آندروید کار کرده باشید مطمئنا با تیم Go Dev و نرم افزارهای بسیار جالب این تیم همانند Go Sms Pro و Go Launcher و Next luancher و ….. َآشنا هستید . در این پست از سایت s قصد معرفی نرم افزاری بسیار کاربردی و جدید از این کمپانی را داریم که Toucher نام دارد . Toucher نرم افزاری بسیار کار آمد با گرافیک بسیار زیبا برای دسترسی سریع به قسمت های مهم و مختلف گوشی می باشد که در ادامه به ویژگی های جالب آن اشاره می کنیم .

 

Toucher 3.02 (2)

 

ویژگی ها :

= تم های مختلف و زیبا
= امکان شخصی سازی برای دسترسی به قسمت های مختلف گوشی همانند روشن و خاموش کردن وای فای بلوتوث تنظیمات نور
= دسترسی به چراغ قوه
= دسترسی سریع به هوم اسکرین
= قفل کردن گوشی
= بسیاری از امکانات دیگر

برای دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

Admin بازدید : 93 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (2)

و حالا در این پست از سایت دانلودتودي آمده ایم که این مژده را به دوستداران بازی پرندگان عصبانی بدهیم که نسخه شماره 2 از سری جنگ ستارگان این بازی ریلیز شد که هم اکنون توسط Apktops خدمتتان معرفی شده و لینک دانلود آن در اختیارتان قرار می گیرد  .

 

 Angry Birds Star Wars II

 

در  Star Wars II شاهد پرندگان جدید ( از ملت چین ) ، مراحل جدید و توانایی های جدید هستیم . علاوه بر این موارد بخش های جدیدی هم به بازی اضافه شده است که می توان به عنوان نمونه به قابلیت Telepods اشاره کرد . در این قابلیت شما می توانید عروسک های خاصی را توسط وب کم اسکن کنید و از آن در بازی استفاده کنید .  این بازی شامل 30 مرحله بسیار جالب است که برای دانلود آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

Admin بازدید : 122 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

امتیاز 4.9 از 5 در گوگل پلی 

درخواستی کاربران Apktops

مطمئنا نام ” لاک پشت های نینجا ”  را شنیده اید . این بازی روزگاری جز بازی های برتر کنسول های سگا و پلی استیشن بود که حالا شاهد  ساخت نسخه آندرویدی آن که به لاتین Mutant Rumble خوانده می شود هستیم .  جالب است بدانید این بازی توانسته در گوگل پلی امتیاز ۴.۹ از 5 را به دست آورد .  در این بازی شما در نقش لاک پشت های نینجا  هستید و لاک پشت ها در خیابان ها، پشت بام ها و فاضلاب های شهر نیویورک تحت حمله دشمنان قرار گرفته اند و هر کدام از لاک پشت ها برای خود تکنیک های مختلف و خاصی را دارا می باشند و شما در هر شخصیت از لاک پشت هستید باید آن دشمنان را نابود کنید . 

Mutant Rumble 1.1.9952

Mutant Rumble 1.1.9952 (2)

 

ویژگی های بازی  : 

**  محیط های سه بعدی و واقعی از جمله پشت بام ها
** در دسترس بودن سلاح هایی متعدد از جمله باکستر
** وجود  دشمن های متفاوت و مختلف 
** گرافیک فوق العاده عالی و خیره کننده نسبت به حجم کم خود

Admin بازدید : 120 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار برای ریلیز نسخه آندرویدی از بازی Gangster Granny سرانجام انتظارها به پایان رسید و این بازی هم برای سیستم عامل آندروید ساخته و ریلیز شد . این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های گوشی های آیفون بوده که در آن شاهد گرافیک بسیار بالا و گیم پلی عالی هستیم . شما در این بازی نقش یک پیرزن گنگستر دست به کارهای خطرناک میزنید و باید مراحل را یکی پس از دیگری گذرانده و ماموریت هایتان را به اتمام برسانید .

 

Gangster Granny 1.0.1

 

ویژگی های بازی :

** انواع مختلفی از دشمنان و اهداف برای تکمیل هر سطح
** بیش از 10 نوع از سلاح های بازشدنی در طبقات مختلف
** شخصیت های کارتونی و سطوح رنگی با محیط های مختلف

Admin بازدید : 114 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

= با دوبله فارسی و کیفیت عالی =

=نسخه ۷۲۰ بلوری جایگزین شد=

ژانر: کمدی – ماجرایی – اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۸۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

 دوبله فارسی

خلاصه داستان :در انیمیشن کرودز، انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند و  . . .

Admin بازدید : 99 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

=انیمیشن Ritter Rost  ۲۰۱۳  با کیفیت عالی=

=بدون زیرنویس فارسی  و کیفیت عالي=

ژانر: خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم:  ۱٫۷ گیگابایت

کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان : ریتر استیل انیمیشنی است که در دنیایی برای نبرد ماندگاری تستری دوست داشتنی روایت می شود. با حرکتی هرچندان جزئی، نتایجی بزرگ برای شخصیت های داستان اتفاق خواهد افتاد و قهرمانان داستان ما باید نهراسیدن از فولادی که از آن ساخته شده اند را ثابت کنند و  . . .

Admin بازدید : 104 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

=بدون زیرنویس فارسی  و کیفیت عالي=

=کیفیت بلوری ۷۲۰p  جایگزین شد=

ژانر: تخیلی – اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان( ترجمه ماشین ): Z-مبارزان باید با لوایح ادعا، خدای کشتار است. اما در آن طول می کشد خدا برای مبارزه با خدا، و هیچ یک از آنها خدایان  حتی Saiyans هستند.

Admin بازدید : 64 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Fly Cargo نام یک بازی مهیج و اعتیاد آور است که در آن باید توسط یک هلیکوپتر که متعلق به نسل آینده است بار ها و انواع و اقسام اسباب و وسایل را جا به جا کرده و امتیاز دریافت کنید .

 

Fly Carg Pro 2.1.2

 

بازی همانند بازی hill climb racing که در پست های قبلی سایت معرفی نمودیم کاملا از قوانین فیزیک پیروی می کند و شما باید بارهایی که مسئولیت حمل و جا به جایی آن ها به عهده شماست را بسیار با دقت جا به جا کنید . آخرین نسخه Pro از این بازی با لینک مستقیم از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops قابل دانلود است

Admin بازدید : 83 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

و حالا شخصیت های فانتزی و دوست داشتنی سونیک پا به مسابقات اتومبیل رانی گذاشته اند و شاهد رقابت های تنگاتنگ آن ها هستیم . این نسخه از بازی از نسخه های قبلی سونیک بسیار هیجانی تر و گیم پلی آن جذاب تر است . 

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1 (2)

 

بازی  در این نسخه کمی شبیه به سبک بازی کراش پلی استیشن شده است . به عنوان مثال دقیقا شبیه به بازی کراش در طول مسابقه با دریافت جعبه ها می توانید با جمع آوری امتیاز از آیتم هایی که به شما داده می شود را برای نابودی رقیبان استفاده نمایید اما  باید کاملا مراقب  هم باشید زیرا دیگران هم می توانند از این آیتم ها علیه شما استفاده کنند . برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید

Admin بازدید : 78 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

نمی دانیم از این موضوع اطلاع دارید یا خیر ولی یکی از مواردی که باتری گوشی آندرویدی شما را تحت خطر خرابی و باد کردن و از کار انداختن سلول های شارژ گیری باتری قرار می دهد زیاد نگاه داشتن گوشی در حالت شارژ است . مثلا گوشی خود با به شارژر وصل کرده اید تا باتری به صورت فول شارژ در بیاید ولی زمان زیادی از فول شارژ باتری گذشته و شما با خبر نخواهید شد و گوشی همچنان در شارژ می ماند و مشکلات بعدی باتری نظر عمر کم شارژ دهی و …. به مرور زمان برایتان آشکار خواهد شد .

 

Battery Full Notification 1.12

 

 

اگر می خواهید از این مشکل رهایی یابید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار جالب و بسیار کم حجم Battery Full Notification استفاده نمایید . به کمک این برنامه کم حجم، می توانید از پر شدن شارژ باتری دستگاه آندرویدی خود مطلع شوید . این برنامه فول شارژ گوشی آندرویدی شما را از طریق  صوت، ویبره، پیغام متنی برای شما نشان خواهد داد و توسط این نرم افزار قادر هستید باتری گوشی اندرویدی تان را در استانداردترین حالت ممکن شارژ کنید و از شارژ بکشید . 

Admin بازدید : 50 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

=به آخرین نسخه پچ شده  آپدیت شد =

=این نسخه دارای افکت های فوق العاده زبباست و پیشنهاد ويژهء ما می باشد =

مطمئنا اگر سر و کارتان با لانچرهای مختلف باشد و تعدادی زیادی از آن ها را تجربه کرده باشید یکی از لانچرهایی که از نظرتان کاملتر و پسندیده تر به نظر رسید لانچر Go Launcher محصولی از کمپانی Go Dev بود . بد نیست بدانید این کمپانی به تازگی لانچر دیگری را با نام Next Launcher ریلیز و معرفی کرده است که دارای فضای سه بعدی خاص و بسیار زیبا و قابلیت های فوق العاده است.

نسخه دوم این لانچر فوق العاده به تازگی منتشر شده است و دارای تغییرات زیادی درقسمت نمایش 3 بعدی می باشد و به طرفداران این لانچر پشینهاد می کنیم حتما آن را دانلود نمایند.

 Next-Launcher-3D

از ویژگی های این لانچر فوق العاده زیبا و با امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

= عملیات های مختلف برای آیکون ها
= امکان چرخش آیکون ها – امکان تنظیم مجدد و بازگردانی به حالت قبلی – رابط کاربری بسیار آسان و روان
= امکان قرار دادن ویدجت ها و آیکون ها در صفحه نمایش به صورت نامحدود و تصادفی
= پیش نمایش سه بعدی
= انیمیشن خیره کننده از تعویض صفحه نمایش اضافه کردن یا حذف کردن صفحه نمایش
= مدیریت بسیار سریع و جذاب و سه بعدی صفحات نمایش و جابه جایی ، حذف و … آسکون ها در کم ترین زمان ممکن
= قابلیت چرخش dock بار برای افزایش سرعت نمایش صفحات و دسترسی شما به صفحات
= منو کشویی نرم افزار ها و امکان مرتب سازی بر اساس حروف الفبایی ،زمان نصب و …
= نماهای و افکت های 3 بعدی بسیار زیبا

 

تغییرات :

** افکت های جدید ball, cylinder
** بهبود اینترفیس اضافه کردن ویجت سیستمی ( 4.1 به بالا )

Admin بازدید : 45 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

= جدیدترین نسخه آپدیت شد و تغییرات نسخه جدید ذکر شد =

=اشکالات کنترل در این نسخه به طور کامل رفع شده است=

اگر علاقه مند به بازی های اتومبیل رانی به سبک فانتزی و ماشین های کوچک هستید یکی از بازی هایی که به شما پیشنهاد می کنیم Bang Bang Racing است . این بازی زیبا با گرافیک HD  و بسیار جذابش و فضای رقابتی اش ساعت ها شما را سرگرم می کند .

Bang-Bang-Racing-THD

این بازی زیبا  و گرافیکی دارای ویژگی های زیر است : 

= 4 روش مختلف کنترل بازی
= 8 آهنگ خیره کننده زیبا
= مسابقات در 4 کلاس مختلف
= 20 نوع خودرو هریک با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد
= اشیاء دینامیک از جمله انفجار آب، نفت و آتش بشکه، و نیز به عنوان مخروط و لاستیک

تغییرات : 

رفع اشکالات کنترل و گرافیکی بازی

نکته : فایل نصبی بازی فقط یک فایل apk است و باری نیازمند به دیتای جداگانه نیست اما به دلیل گرافیک HD ، نیازمند به یک گوشی با سخت افزار بالا و CPU  بالای 1 گیگاهرتز هستید . 

 


Admin بازدید : 58 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده محبوب جنرال ۱و۲ – {GENERALS 1 & 2} به صورت یکجا برای کامپیوتر+ حجم فوق العاده کم (۳۸۰ MB) + کاملا کرک شده + راهنمای اجرا


 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

توضیحات بازی: کسی هست که بازی جنرال Command And Conquer Generals  رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. جواب این سوال قطعا خیر می باشد.همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد.این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۹ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

و در نهایت پس از وقفه ای چند روزه بازی فوق العاده محبوب و هیجان انگیز جنرال ۱و۲ را با حجم باور نکردنی در اختیار شما دوستان قرار میدهیم…شما دوستان علاوه بر اینکه عکس هایی از این بازی را مشاهده می فرمایید، می توانید هم اکنون این بازی زیبا را دانلود بفرمایید.

 

برخی از ویژگی ها:

-حجم کم

-گرافیک نسبتا بالا

-۹ جنرال مختلف

-۳ گروه مختلف به نام آمریکا چین و جی ال ای که به عقیده بعضی ها ایران هست

-ماشین الات مختلف

-نیرو های مختلف برای هر جنرال

-دارا بودن نیرو های هوایی زمینی و دریایی

-قابلیت بازی به صورت شبکه ای

سیستم مورد نیاز:

-تمامی ویندوز ها

-رم ۲۵۶ مگابایت به بالا

-گرافیک ۳۲ به بالا

-سی پی یو ۱٫۵ گیگا هرتز به بالا

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

بازی جنرال 1و2 | GENERALS 1&2

 

Release Date: Sep 22, 2003
Minimum System Requirements
System: 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor or equivalent
RAM: 128 MB
Video Memory: 32 MB
Hard Drive Space:  up to 1400 MB
Other: A retail copy of Command & Conquer ™ Generals already installed on your PC
Recommended System Requirements
System: 1.8 GHz or faster Intel Pentium IV or AMD Athlon processor or equivalent
RAM: 256 MB        

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید…

Admin بازدید : 64 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

= دانلود بازی جی تی ای ۵: سان آندراس | Gta 5 : San Andreas با لینک مستقیم =

= نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب =

= برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی =


 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد.

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

 

Admin بازدید : 104 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV Pc Game

= محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی جهان جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV با لینک مستقیم =

= نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی =

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

## این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است ##

 

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود

اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید، پاکت گیمز به شما گوشزد می‌کند که بدانید، یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV  و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

 

برای دانلود بازی و مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

 

 


 

= این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است =

 


جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

» حداقل سیستم مورد نیاز :

 

OS: Microsoft Windows Vista SP1/XP SP3 ONLY/7

Processor: 1.8GHz Intel Core 2 Duo/2.4GHz AMD Athlon X2 64 Processor

RAM: 1GB RAM for Windows XP/1.5GB RAM for Windows Vista

HDD: 16GB Free Hard Disk Space

Graphic Drive: 256MB NVIDIA GeForce 7900
256MB ATI Radeon X1900

 

» سیستم پیشنهادی :

 

CPU: Intel Core 2 Quad 2,4 GHz, AMD Phenom X3 2,1 GHz

RAM: 2,5 GB Windows XP / 2.5 GB Windows Vista

VGA: 512 MB NVIDIA 8600 / 512 MB ATI 3870

OS: Windows Vista – Service Pack 1 / XP – Service Pack 3/ 7

HDD: 18 GB

 


جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها  دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

Admin بازدید : 53 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید شما هم این قضیه را تجربه کرده باشید که جذابیت یک بازی با حجم  و گرافیک معمولی که مورد علاقه شماست را حتی یک بازی حجیم گرافیکی و سنگین را نداشته است . اگر چنین موردی برای شما هم صادق بوده این بار قصد داریم یک بازی هم ما به لیست بازی های مورد علاقه شما اضافه کنیم .  نام این بازی  Trial Xtreme  است که در مارکت گوگل هم که به صورت فروشی عرضه می شود رقم خرید واقعا بالایی را به خود داده است . در این بازی که واقعا می توانیم یک بازی معتاد کننده است و اگر یک بار آن را تجربه کنید مدت ها شما را درگیر و وابسته به خودش خواهد کرد شما باید توسط یک موتور کراس که در اختیار شما قرار داده می شود از موانع واقعا مشکل بالا رفته و عبور کنید .

 


Admin بازدید : 21 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

=نسخه HD بازی بنا به درخواست بازدیدکنندگان محترم =

سرانجام انتظارها به پایان رسید و نسخه و سری جدید و کاملا متفاوت از پرطرفدارترین بازی آندروید توسط شرکت Rovio منتشر شد و هم اکنون از طریق apktops در دسترس شما قرار می گیرد . کمپانی Rovio پیش تر اعلام کرده بود که Bad Piggies نام نسخه بعدی سری محبوب Angry Birds بوده که برای iOS, Android, و Mac عرضه خواهد شد.

در این نسخه قادر خواهید بود تا از خوک هایی که همیشه دشمن شما بوده اند، بر علیه بقیه شخصیت ها استفاده کنید. Mikael Hed از Rovio در این مورد می‌گوید: “افراد بسیار زیادی دوست‌ دار این خوک های بامزه که دشمنان شما تلقی می‌شوند بودند و بارها از ما سوال کرده اند که تکلیف خوک ها در بازی چه می‌شود؟ Bad Piggies به شما این اجازه را خواهد داد تا با دومین گروه از محبوب ترین شخصیت ها در دنیای Angry Birds به انجام بازی مشغول شده و از دید این موجودات سبز رنگ به جستجو در دنیای بازی بپردازید.”

در این بازی شما باید با ساخت ماشین های مختلف که بر پایه قوانین فیزیکی هستند خوک ها را به مقصد برسانید و امتیاز کسب کنید.

 این نسخه از بازی کاملا متفاوت از نسخه های قبلیست و فضای کاملا جدیدی را در 60 مرحله تجربه خواهید کرد . Bad Pigges را به تمام دارندگان گوشی های آندرویدی و تمام علاقه مندان به Angry birds شدیدا پیشنهاد می کنیم که با لینک مستقیم و پر سرعت از سرور سایت apktops ، قابل دانلود است.

ویژگی های این بازی:

  • دارای 140 مرحله جذاب و سرگرم کننده
  •  دارای 30 مرحله امتیازی
  • آپدیت رایگان
  • 8 مرحله فوق حرفه ای
  • 36 ابزار جالب برای ساخت ماشین ها

=نکته : نسخه معمولی این بازی 34 مگابایت حجم داشت ولی نسخه HD این بازی ، حجمی معادل 38 مگابایت را دارد.

Admin بازدید : 49 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 لطفا به نکته قرمز رنگ پایان پست دقت نمایید 


در صورتی که به بازی های سبک رزمی و اکشن و مبارزات تن به تن علاقه مند هستید توصیه می کنیم بازی Street Fighter که در این پست از سایت به معرفی نسخه HD و آندرویدی آن می پردازیم را دانلود و نصب و تجربه نمایید . این بازی الهام گرفته از نسخه کامپیوتری و PC خود است که حالا شاهد ساخت نسخه HD و آندرویدی از این بازی زیبا هستیم و در این پست از سایت آن را معرفی خواهیم کرد . در این بازی مبازرات شما با اشخاص مختلف و انواع مکان ها و خیابان ها صورت می گیرد که با شکست آن ها به مراحل بالاتر و رقبای قوی تر صعود خواهید کرد .

 

Street Fighter IV HD 1.00.03

 

وقتی که چند مرحله از بازی را می گذرانید رقبای شما پیوسته قوی تر می شوند و این شما هستید که باید خود را برای مبارزات سنگین تر آماده نمایید . اما در خصوص فایل Apk و دیتای بازی می بایست این مطلب را بگوییم که اگر چه بازی دارای یک فایل Apk با حجم 108 مگابایت است اما همچنان نیازمند به دانلود دیتا است که می بایست پس از نصب فایل Apk با اتصال به اینترنت وارد بازی شوید و بگذارید فایل دیتای بازی نیز دانلود شود تا بتوانید بازی را اجرا نمایید . 


نکته بسیار مهم : با توجه به اینکه فایل دیتاهای پخش شده در اینترنت برای این بازی قادر به اجرای بازی بر روی تمام گوشی ها نیست و پس از کپی فایل دیتا همچنان با پیغام دانلود دیتا روبرو می شوید توصیه می کنیم با توجه به بد قلقی این بازی در خصوص اجرا با فایل های دیتای کپی شده ، فایل Apk همین پست را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب نمایید و در حالی که به اینترنت متصل هستید وارد بازی شده و بگذارید که بازی فایل دیتای دقیق و اصولی مطابق با دیوایس شما دانلود کند تا قادر به اجرای بازی باشید در غیر این صورت با کپی فایل های دیتای موجود در اینترنت احتمالا فقط وقت و هزینه خود را به هدر داده اید . دیتا توسط بازی بدون مشکل با هر اینترنتی قابل دانلود است .

Admin بازدید : 38 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

=بعد از انجام این بازی معتاد به یک بیماری اعتیاد آور بدون درمان با نام  4 Player Reacto خواهید شد !!!!=

=پیشنهاد بسیار ویژه  به تمام دارندگان گوشی های آندرویدي=


4 Player Reactor   که در این پست از سایت به معرفی آن می پردازیم همان طور که اشاره کردیم یک بازی اعتیاد آور و بسیار جذاب و مهیج برای گوشی های آندرویدی است  البته جذابیت این بازی نه در گرافیک بالا بلکه در انجامش بازی به صورت 1 تا 4 نفره ( پیشنهاد ما 2 نفر به بالا ) می باشد .

  

4 Player Reactor Multiplayer (3)

 

 برای انجام این بازی نیازمند داشتن سرعت عمل بالا و واکنش سریع نسبت به سوالات و مراحل می باشید . شرط برنده شدن در این بازی این است که باید به موقع و خیلی سریع از افراد دیگر به سوالاتی که پرسیده می شود پاسخ دهید . همان طور که در اسکرین شات می بینید بازی به تناسب افراد شرکت کننده صفحه گوشی آندرویدی شما را به چند قسمت مساوی تقسیم می کند و سوالات نیز برای تمام افراد یکسان است . پیشنهاد می کنیم فقط یک بار این بازی را با اعضای خانواده یا دوستان خود بازی کنید تا لذت و هیجان و استرس خاص آن مخصوصا وقتی به صورت شرط بندی بازی را انجام دهید برایتان احساس شود . 


نکته بسیار مهم در مورد زبان بازی : بازی پس از اولین ورود با زبان انگلیسی است ، برای تغییر زبان بازی به منوی فارسی به منوی بازی مراجعه نمایید . 


نکته انحرافی :از این بازی همچنین می توانید برای شرط بندی پرداخت مبلغ غذا یا نوشیدنی نیز استفاده کنید !

Admin بازدید : 45 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

با  زیرنویس فارسی  و کیفیت عالي

=تا قسمت ۷ به روز شده است | زیرنویس تا قسمت ۶ به روز شده=

ژانر: تخیلی – اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۸۰ مگابایت

کیفیت: ۴۸۰P

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: این انیمیشن سریالی به جای سری قبلی این انیمیشن با نام بتمن: جسور و شجاع پخش می شود. سازنده ی این انیمیشن کمپانی نام آشنای برادران وارنر بوده و …

Admin بازدید : 38 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

بدون زیرنویس فارسی و کیفیت  بسيار خوب

ژانر: کمدی – ماجرایی

سال انتشار: ۱۹۹۰

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BR-Rip 720p

بدون زيرنويس فارسي

خلاصه داستان : داستان درباره دو موش به نام‌های بیانکا  و برنارد می‌باشد که برای نجات یک پسربچه‌ و یک عقاب طلایی از دست یک شکارچی بدذات به استرالیا سفر می‌کنند و…


Admin بازدید : 138 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

- بدون زیرنویس فارسی و کیفیت عالي-

-تا قسمت ۸ اضافه شد-

ژانر: کمدی – ماجرایی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۵۰ مگابایت

کیفیت: ۴۸۰P

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: ماجراهایی که بخاطر زدن یک کمپ تفریحی در یک دریاچه اتفاق میفته که تک تک اعضای این کمپ هرکدام با یک مشکل دست و پنجه نرم میکنند ولی …. 

Admin بازدید : 57 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 بدون زیرنویس فارسی و با کیفیت عالي 

 |تا قسمت ۴ به روز شده است |

ژانر: کمدی – ماجرایی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۹۰ مگابایت

کیفیت: ۴۸۰P

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: نمیدونیم از کجا اومدن. نمیدونیم چطوری اومدن اینجا. ولی یه چیزی رو میدونیم:اونا اینجان تا بازی کنن. رابید ها موجودات کوچک کنجکاوی هستن که به زمین حمله کردن، و توی یه ماموریتی هستن تا یه تن شادی کنن. این رابید ها عاشق اینن که هرجا میرن هرج و مرج درست کنن. وقتی دردسر به پا شد، میدونین که این دوستای کوچولو زیاد دور نیستن

Admin بازدید : 716 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

=دانلود انیمه تخیلی Chaos;Head با کیفیت عالی=

با زیرنویس فارسی و کیفیت عالي


ژانر: تخیلی – اکشن – کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۸

حجم: ۹۵ مگابایت

کیفیت: ۴۸۰P

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: شیوبای ژاپـن، سـال ۲۰۰۸ ؛ نیشیجو تاکامی ، دانش آموزی دبیرستانی در مدرسه غیردولتی سیمویی میباشد. روزی از روز هـا، وی در مورد یکی از قتـل هـایی کـه اطراف شهـر رخ میدهـد، تحت عنوان ” نسل جدید ” برمیخورد. و همه چیز از آن حادثـه شروع شد. تمام مسائل هم از عکس جنایت که در آن دختری با مو هـای صورتی در صحنـه ی قتـل ایستاده بود شروع شد. پس از ایـن حادثـه تاکومی، شروع به جنگیدن و مقابلـه با پیشآمد هـایی که در اطرافش رخ میداد پرداخت. و در درک توهم و واقعیت و تشخیص آنهـا دچـار مشکل شد. سرونوشت او از پیش تعیین شده است و قاتل بعد از حوادث ” نیو ژن یا نسل جدید ” بدنبـال پیدا کردن او میفتند و آن را به دنیای وهمی میبرد که در آن هیچ چیز آنگونـه کـه بایـد بنظـر نمی آید.

Admin بازدید : 73 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

=دانلود بازی The Cranks با لینک مستقیم=


نسخه : نسخه کم حجم شده

داستان : The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.

Admin بازدید : 53 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

=دانلود بازی Druid Kingdom با لینک مستقیم=


نسخه : نسخه کم حجم شده

داستان : Druid Kingdom – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.در این بازی یک ماجراجویی هیجان انگیز در انتظار شما خواهد بود.همچنانکه می دانید این بازیها ترکیبی از چند سبک ، مدیریت زمان ، شبیه ساز ، استراتژیک است.در هر مرحله از این بازی می بایست با جمع آوری و مدیریت صحیح منابع ، آموزش کارگران و سربازان برای بهبود وضعیت کارآمدی و مهارت نیروها و.. با دشمن مبارزه و پیروز شوید.در یکی از مراحل جذاب این بازی به بازسازی باغ های معلق بابل و حفاظت از آن خواهید پرداخت.

 دانلود رایگان سرور ۲

 دانلود ازلینک آپلودباز

منبع:PARSTOON.IR

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود تودي|دانلود |بازي | نرم افزار | انيميشن |بازي و نرم افزار آندرويد |فيلم |انيميشن | كارتون | موسيقي|دانلود بهترين ها|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبي را بيشتر دوست داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 1,956
  • بازدید کلی : 51,957
  • کدهای اختصاصی