loading...
دانلود تودي|انيميشن|دانلود|فیلم و سریال|عکس |دانلود بازي|بازی کامپیوتر| نرم افزار|جاوا|اندروید|عکس|دانلود نرم افزار
Admin بازدید : 143 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی کاملا تست شده و قابلیت اجرای 100% دارد . نسخه apk معرفی شده ، نسخه بهینه بازی است . 

حدود 2 روز است که شاهد ساخت نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Modern Combat هستیم که در این نسخه بازی با عنوان Zero Hour ریلیز و منتشر شده است . این بازی فوق العاده مهیج و گرافیکی محصولی از کمپانی قدرتمند Gameloft است که در این پست به معرفی و قرار دادن لینک های apk و دیتای این بازی می پردازیم . در این بازی شما و تیمی که با شما همراه هستند با تروریست ها می جنگید .

زمانی که جنگ و درگیری به داخل وطن کشیده شود، ترس معنایی نخواهد داشت. زمانی که نام بازی Modern Combat 4 به میان می آید، شما هرگز نمی توانید قبل از آنکه آن را امتحان کنید، زیبایی نامش را درک کنید. زیبایی و هیجان درگیری مسلحانه در این بازی، در نوع بی نظیر است. به طوری که بازی هایی با این سبک را که قبلا بازی کرده اید، در برابر Modern Combat 4 حرفی برای گفتن نخواهند داشت. توانایی های بی نظیری چون کاور کردن یاران خود، عملیات های انفجاری و تعقیب دشمنان بر جذابیت های بازی افزوده است که شما را یاد بازی های گرافیکی کامپیوتری همچون Call of Duty و Medal of Honor می اندازد . برای دانلود این بازی زیبا به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید

Admin بازدید : 117 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

و حالا شخصیت های فانتزی و دوست داشتنی سونیک پا به مسابقات اتومبیل رانی گذاشته اند و شاهد رقابت های تنگاتنگ آن ها هستیم . این نسخه از بازی از نسخه های قبلی سونیک بسیار هیجانی تر و گیم پلی آن جذاب تر است . 

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1 (2)

 

بازی  در این نسخه کمی شبیه به سبک بازی کراش پلی استیشن شده است . به عنوان مثال دقیقا شبیه به بازی کراش در طول مسابقه با دریافت جعبه ها می توانید با جمع آوری امتیاز از آیتم هایی که به شما داده می شود را برای نابودی رقیبان استفاده نمایید اما  باید کاملا مراقب  هم باشید زیرا دیگران هم می توانند از این آیتم ها علیه شما استفاده کنند . برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

Admin بازدید : 93 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (2)

و حالا در این پست از سایت دانلودتودي آمده ایم که این مژده را به دوستداران بازی پرندگان عصبانی بدهیم که نسخه شماره 2 از سری جنگ ستارگان این بازی ریلیز شد که هم اکنون توسط Apktops خدمتتان معرفی شده و لینک دانلود آن در اختیارتان قرار می گیرد  .

 

 Angry Birds Star Wars II

 

در  Star Wars II شاهد پرندگان جدید ( از ملت چین ) ، مراحل جدید و توانایی های جدید هستیم . علاوه بر این موارد بخش های جدیدی هم به بازی اضافه شده است که می توان به عنوان نمونه به قابلیت Telepods اشاره کرد . در این قابلیت شما می توانید عروسک های خاصی را توسط وب کم اسکن کنید و از آن در بازی استفاده کنید .  این بازی شامل 30 مرحله بسیار جالب است که برای دانلود آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

Admin بازدید : 122 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

امتیاز 4.9 از 5 در گوگل پلی 

درخواستی کاربران Apktops

مطمئنا نام ” لاک پشت های نینجا ”  را شنیده اید . این بازی روزگاری جز بازی های برتر کنسول های سگا و پلی استیشن بود که حالا شاهد  ساخت نسخه آندرویدی آن که به لاتین Mutant Rumble خوانده می شود هستیم .  جالب است بدانید این بازی توانسته در گوگل پلی امتیاز ۴.۹ از 5 را به دست آورد .  در این بازی شما در نقش لاک پشت های نینجا  هستید و لاک پشت ها در خیابان ها، پشت بام ها و فاضلاب های شهر نیویورک تحت حمله دشمنان قرار گرفته اند و هر کدام از لاک پشت ها برای خود تکنیک های مختلف و خاصی را دارا می باشند و شما در هر شخصیت از لاک پشت هستید باید آن دشمنان را نابود کنید . 

Mutant Rumble 1.1.9952

Mutant Rumble 1.1.9952 (2)

 

ویژگی های بازی  : 

**  محیط های سه بعدی و واقعی از جمله پشت بام ها
** در دسترس بودن سلاح هایی متعدد از جمله باکستر
** وجود  دشمن های متفاوت و مختلف 
** گرافیک فوق العاده عالی و خیره کننده نسبت به حجم کم خود

Admin بازدید : 121 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از مدت ها انتظار برای ریلیز نسخه آندرویدی از بازی Gangster Granny سرانجام انتظارها به پایان رسید و این بازی هم برای سیستم عامل آندروید ساخته و ریلیز شد . این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های گوشی های آیفون بوده که در آن شاهد گرافیک بسیار بالا و گیم پلی عالی هستیم . شما در این بازی نقش یک پیرزن گنگستر دست به کارهای خطرناک میزنید و باید مراحل را یکی پس از دیگری گذرانده و ماموریت هایتان را به اتمام برسانید .

 

Gangster Granny 1.0.1

 

ویژگی های بازی :

** انواع مختلفی از دشمنان و اهداف برای تکمیل هر سطح
** بیش از 10 نوع از سلاح های بازشدنی در طبقات مختلف
** شخصیت های کارتونی و سطوح رنگی با محیط های مختلف

Admin بازدید : 64 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Fly Cargo نام یک بازی مهیج و اعتیاد آور است که در آن باید توسط یک هلیکوپتر که متعلق به نسل آینده است بار ها و انواع و اقسام اسباب و وسایل را جا به جا کرده و امتیاز دریافت کنید .

 

Fly Carg Pro 2.1.2

 

بازی همانند بازی hill climb racing که در پست های قبلی سایت معرفی نمودیم کاملا از قوانین فیزیک پیروی می کند و شما باید بارهایی که مسئولیت حمل و جا به جایی آن ها به عهده شماست را بسیار با دقت جا به جا کنید . آخرین نسخه Pro از این بازی با لینک مستقیم از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops قابل دانلود است

Admin بازدید : 83 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

و حالا شخصیت های فانتزی و دوست داشتنی سونیک پا به مسابقات اتومبیل رانی گذاشته اند و شاهد رقابت های تنگاتنگ آن ها هستیم . این نسخه از بازی از نسخه های قبلی سونیک بسیار هیجانی تر و گیم پلی آن جذاب تر است . 

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1

Sonic & SEGA All-Stars Racing 1.0.1 (2)

 

بازی  در این نسخه کمی شبیه به سبک بازی کراش پلی استیشن شده است . به عنوان مثال دقیقا شبیه به بازی کراش در طول مسابقه با دریافت جعبه ها می توانید با جمع آوری امتیاز از آیتم هایی که به شما داده می شود را برای نابودی رقیبان استفاده نمایید اما  باید کاملا مراقب  هم باشید زیرا دیگران هم می توانند از این آیتم ها علیه شما استفاده کنند . برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید

Admin بازدید : 45 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

= جدیدترین نسخه آپدیت شد و تغییرات نسخه جدید ذکر شد =

=اشکالات کنترل در این نسخه به طور کامل رفع شده است=

اگر علاقه مند به بازی های اتومبیل رانی به سبک فانتزی و ماشین های کوچک هستید یکی از بازی هایی که به شما پیشنهاد می کنیم Bang Bang Racing است . این بازی زیبا با گرافیک HD  و بسیار جذابش و فضای رقابتی اش ساعت ها شما را سرگرم می کند .

Bang-Bang-Racing-THD

این بازی زیبا  و گرافیکی دارای ویژگی های زیر است : 

= 4 روش مختلف کنترل بازی
= 8 آهنگ خیره کننده زیبا
= مسابقات در 4 کلاس مختلف
= 20 نوع خودرو هریک با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد
= اشیاء دینامیک از جمله انفجار آب، نفت و آتش بشکه، و نیز به عنوان مخروط و لاستیک

تغییرات : 

رفع اشکالات کنترل و گرافیکی بازی

نکته : فایل نصبی بازی فقط یک فایل apk است و باری نیازمند به دیتای جداگانه نیست اما به دلیل گرافیک HD ، نیازمند به یک گوشی با سخت افزار بالا و CPU  بالای 1 گیگاهرتز هستید . 

 


Admin بازدید : 53 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید شما هم این قضیه را تجربه کرده باشید که جذابیت یک بازی با حجم  و گرافیک معمولی که مورد علاقه شماست را حتی یک بازی حجیم گرافیکی و سنگین را نداشته است . اگر چنین موردی برای شما هم صادق بوده این بار قصد داریم یک بازی هم ما به لیست بازی های مورد علاقه شما اضافه کنیم .  نام این بازی  Trial Xtreme  است که در مارکت گوگل هم که به صورت فروشی عرضه می شود رقم خرید واقعا بالایی را به خود داده است . در این بازی که واقعا می توانیم یک بازی معتاد کننده است و اگر یک بار آن را تجربه کنید مدت ها شما را درگیر و وابسته به خودش خواهد کرد شما باید توسط یک موتور کراس که در اختیار شما قرار داده می شود از موانع واقعا مشکل بالا رفته و عبور کنید .

 


Admin بازدید : 21 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

=نسخه HD بازی بنا به درخواست بازدیدکنندگان محترم =

سرانجام انتظارها به پایان رسید و نسخه و سری جدید و کاملا متفاوت از پرطرفدارترین بازی آندروید توسط شرکت Rovio منتشر شد و هم اکنون از طریق apktops در دسترس شما قرار می گیرد . کمپانی Rovio پیش تر اعلام کرده بود که Bad Piggies نام نسخه بعدی سری محبوب Angry Birds بوده که برای iOS, Android, و Mac عرضه خواهد شد.

در این نسخه قادر خواهید بود تا از خوک هایی که همیشه دشمن شما بوده اند، بر علیه بقیه شخصیت ها استفاده کنید. Mikael Hed از Rovio در این مورد می‌گوید: “افراد بسیار زیادی دوست‌ دار این خوک های بامزه که دشمنان شما تلقی می‌شوند بودند و بارها از ما سوال کرده اند که تکلیف خوک ها در بازی چه می‌شود؟ Bad Piggies به شما این اجازه را خواهد داد تا با دومین گروه از محبوب ترین شخصیت ها در دنیای Angry Birds به انجام بازی مشغول شده و از دید این موجودات سبز رنگ به جستجو در دنیای بازی بپردازید.”

در این بازی شما باید با ساخت ماشین های مختلف که بر پایه قوانین فیزیکی هستند خوک ها را به مقصد برسانید و امتیاز کسب کنید.

 این نسخه از بازی کاملا متفاوت از نسخه های قبلیست و فضای کاملا جدیدی را در 60 مرحله تجربه خواهید کرد . Bad Pigges را به تمام دارندگان گوشی های آندرویدی و تمام علاقه مندان به Angry birds شدیدا پیشنهاد می کنیم که با لینک مستقیم و پر سرعت از سرور سایت apktops ، قابل دانلود است.

ویژگی های این بازی:

  • دارای 140 مرحله جذاب و سرگرم کننده
  •  دارای 30 مرحله امتیازی
  • آپدیت رایگان
  • 8 مرحله فوق حرفه ای
  • 36 ابزار جالب برای ساخت ماشین ها

=نکته : نسخه معمولی این بازی 34 مگابایت حجم داشت ولی نسخه HD این بازی ، حجمی معادل 38 مگابایت را دارد.

Admin بازدید : 49 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 لطفا به نکته قرمز رنگ پایان پست دقت نمایید 


در صورتی که به بازی های سبک رزمی و اکشن و مبارزات تن به تن علاقه مند هستید توصیه می کنیم بازی Street Fighter که در این پست از سایت به معرفی نسخه HD و آندرویدی آن می پردازیم را دانلود و نصب و تجربه نمایید . این بازی الهام گرفته از نسخه کامپیوتری و PC خود است که حالا شاهد ساخت نسخه HD و آندرویدی از این بازی زیبا هستیم و در این پست از سایت آن را معرفی خواهیم کرد . در این بازی مبازرات شما با اشخاص مختلف و انواع مکان ها و خیابان ها صورت می گیرد که با شکست آن ها به مراحل بالاتر و رقبای قوی تر صعود خواهید کرد .

 

Street Fighter IV HD 1.00.03

 

وقتی که چند مرحله از بازی را می گذرانید رقبای شما پیوسته قوی تر می شوند و این شما هستید که باید خود را برای مبارزات سنگین تر آماده نمایید . اما در خصوص فایل Apk و دیتای بازی می بایست این مطلب را بگوییم که اگر چه بازی دارای یک فایل Apk با حجم 108 مگابایت است اما همچنان نیازمند به دانلود دیتا است که می بایست پس از نصب فایل Apk با اتصال به اینترنت وارد بازی شوید و بگذارید فایل دیتای بازی نیز دانلود شود تا بتوانید بازی را اجرا نمایید . 


نکته بسیار مهم : با توجه به اینکه فایل دیتاهای پخش شده در اینترنت برای این بازی قادر به اجرای بازی بر روی تمام گوشی ها نیست و پس از کپی فایل دیتا همچنان با پیغام دانلود دیتا روبرو می شوید توصیه می کنیم با توجه به بد قلقی این بازی در خصوص اجرا با فایل های دیتای کپی شده ، فایل Apk همین پست را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب نمایید و در حالی که به اینترنت متصل هستید وارد بازی شده و بگذارید که بازی فایل دیتای دقیق و اصولی مطابق با دیوایس شما دانلود کند تا قادر به اجرای بازی باشید در غیر این صورت با کپی فایل های دیتای موجود در اینترنت احتمالا فقط وقت و هزینه خود را به هدر داده اید . دیتا توسط بازی بدون مشکل با هر اینترنتی قابل دانلود است .

Admin بازدید : 38 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

=بعد از انجام این بازی معتاد به یک بیماری اعتیاد آور بدون درمان با نام  4 Player Reacto خواهید شد !!!!=

=پیشنهاد بسیار ویژه  به تمام دارندگان گوشی های آندرویدي=


4 Player Reactor   که در این پست از سایت به معرفی آن می پردازیم همان طور که اشاره کردیم یک بازی اعتیاد آور و بسیار جذاب و مهیج برای گوشی های آندرویدی است  البته جذابیت این بازی نه در گرافیک بالا بلکه در انجامش بازی به صورت 1 تا 4 نفره ( پیشنهاد ما 2 نفر به بالا ) می باشد .

  

4 Player Reactor Multiplayer (3)

 

 برای انجام این بازی نیازمند داشتن سرعت عمل بالا و واکنش سریع نسبت به سوالات و مراحل می باشید . شرط برنده شدن در این بازی این است که باید به موقع و خیلی سریع از افراد دیگر به سوالاتی که پرسیده می شود پاسخ دهید . همان طور که در اسکرین شات می بینید بازی به تناسب افراد شرکت کننده صفحه گوشی آندرویدی شما را به چند قسمت مساوی تقسیم می کند و سوالات نیز برای تمام افراد یکسان است . پیشنهاد می کنیم فقط یک بار این بازی را با اعضای خانواده یا دوستان خود بازی کنید تا لذت و هیجان و استرس خاص آن مخصوصا وقتی به صورت شرط بندی بازی را انجام دهید برایتان احساس شود . 


نکته بسیار مهم در مورد زبان بازی : بازی پس از اولین ورود با زبان انگلیسی است ، برای تغییر زبان بازی به منوی فارسی به منوی بازی مراجعه نمایید . 


نکته انحرافی :از این بازی همچنین می توانید برای شرط بندی پرداخت مبلغ غذا یا نوشیدنی نیز استفاده کنید !

Admin بازدید : 42 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)


بازی بازسازی روبات یا Machinarium یکی از بازی هایی است که از زمان تولیدش در مدت کوتاهی توانست طرفداران بسیازی را به خود جذب کند. این بازی در ابتدا تنها برای سیستم عامل های مک و ویندوز و به دنبال آن آیپد بود که حالا شاهد نسخه آندرویدی این بازی زیبا هستیم . داستان این بازی در زندگی یک روبات دوست داشتنی اتفاق می افتد. این روبات برای نجات دوست خود مجبور به مقابله با روبات های بد شهر است که با استفاده از حل پازل های فکری بسیار جالب با آنها به مقابله می پردازد.

Machinarium-1

راهنمای استفاده از فایل دیتا و مسیر کپی آن در ادامه مطلب موجود است.

Admin بازدید : 45 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه ما براي شما

بازی Doodle Jump را بازی خورهای آندرویدی حتما می شناسند . این بازی یکی از پرطرفدارترین و اعتیاد آورترین بازی های آندرویدی است که به تازگی نسخه کلاسیک این بازی پرطرفدار و مهیج منتشر شده است که هم اکنون از طریق وب سایت Apktops معرفی می شود .

 

Doodle Jump Classic 1.0.1

در این نسخه از بازی باید خود را آماده کنید تا از پس زمینه کاغذی این بازی فرار کنید و به مراحل بالاتر بروید . برای دانلود این نسخه از بازی به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

Admin بازدید : 42 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

- پیشنهاد بسیار ویژه ما براي دانلود-

-گیم پلی بازی بسیار روان و عالیست -

He-Man: یکی از بازی بسیار مهیج و خوش ساخت آندرویدی است که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم . ماموریت شما در نقش فردی قدرتمند و شجاع به نام He-Man است . داستان بازی به این صورت است که قلعه شما توسط نیروهای دشمن مورد حمله قرار گرفته است و آنها می خواهند که اسرار و اطلاعات قلعه شما را بدزدند.

 

He-Man

He-Man

 

He-Man که قدرتمند ترین مرد جهان می باشد و کنترل آن در دستا شماست باید از اسرار قلعه در برابر نیروهای اهریمنی دفاع کند. این بازی شامل ۲۷ مرحله جذاب و چالش انگیز است که در ۷ منطقه مختلف انجام می شود. همچنین شما می توانید توانایی ها و مهارت های خود را در طول بازی ارتقا دهید . این بازی زیبا و مهیج با لینک مستفقیم از ادامه مطلب همین پست قابل دانلود است . ضمنا برای مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا و همچنین محل کپی مناسب فایل دیتا نیز به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Admin بازدید : 70 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه ما بخ شما

=فایل دیتا برای چیپست های مختلف متفاوت است و در ادامه مطلب قرار دارد=

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . 

دانلود بازی Real Racing 3 با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Real Racing 3 1.0.30

دانلود بازی Real Racing 3 با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Real Racing 3 1.0.30

 در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

Admin بازدید : 40 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)


دیتای این بازی مخصوص به گوشی  و چیپست خاصی نیست و برای تمامی گوشی ها قابل استفاده است 

زمان زیادی نمی گذرد که Gameloft قدرتمند بازی آسفالت خود را در نسخه 7 منتشر کرده است . خیلی زودتر از این ها و در همان روزهای اول تولید Asphalt 7 ، قصد معرفی این بازی را داشتیم اما به دلیل اینکه هنوز نسخه کاملا کرک شده و نسخه ای از این بازی که واقعا کار کند و اجرا شود در دسترس نبود برخلاف اکثر سایت های ایرانی که این بازی را به صورت تست نشده و ناقص معرفی کردند ما این کار را نکردیم ! اما هم اکنون نسخه سالم و کاملا کرک شده و فول از Asphalt 7 را در اختیار داریم که به همراه دیتای عظیم آن با حجم 1/4 گیگابایتی اش ، آن را در اختیار شما قرار می دهیم . قبل از ادامه توضیحات ، بهتر از چند اسکرین شات از محیط بازی و گرافیک خارق العاده آن تماشا کنید : 

همان طور که در اسکرین شات ها می بینید ، Gameloft مجددا سنگ تمام گذاشته و شاهد گرافیک فوق العاده و محیط و مناظر طبیعی ای در این بازی همانند یک بازی کامپیوتری هستیم . دیتای این بازی همان طور که اشاره کردیم شامل یک دیتای 1/4 گیگابایتی است که توانسته ایم آن را در نهایت فشرده سازی به حجم 870 مگابایت برسانیم . پس از قبل از اینکه حتی به فکر دانلود این بازی باشید از خالی بودن مقدار 1/4 گیگابایت فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی آندرویدی خود مطمئن باشید . فایل apk بازی نیز یک فایل apk به صورت کامل کرک شده است که توسط یک گروه چینی کرک شده و برای همین منظور وقتی برای اولین بار وارد بازی می شوید تمام منوهای بازی چینی می باشند که آموزش تصویری تغییر زبان به حالت انگیسی نیز در ادامه مطلب آمده است .


Admin بازدید : 53 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

=پیشنهاد بسیار ویژه  به طرفداران بازی های اتومبیل سواری و سری Need For Speed =

=فایل دیتای Adreno و Mali و Tegra 3 اضافه شد=

همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد و سپس آن را به apktops ای ها معرفی کنیم . اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی : 


Admin بازدید : 94 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)


اگر چند سالی به عقب و زمان گذشته برگردیم ، روزهایی یادمان می آید که بهترین و گرانترین کنسول های بازی پلی استیشن بود و کنسول های با قیمت پایین تر همچون سگا و میکرو . کنسول هایی که همین الان که نامشان را خواندید انبوهی از خاطرات دوران قدیمی و کودکی یا نوجوانی تان جلوی چشمتان ظاهر شد . اما هر کنسول به بازی هایی خاص معروف بود . کنسول میکرو با بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو شناخته میشد و کنسول سگا هم با بازی های همچون شورش در شهر و بازی سونیک !

 

 

و حالا آن کنسول های گران قیمت و شاید کمی بزرگ جای خود را به گوشی های موبایل چند سانتی متری با صفحه هایی چند اینچی داده اند .  مطمئنا متوجه شدید که قصد معرفی یکی از بازی های خاطره انگیز سگا با نام سونیک را برای آندروید داریم . این بازی دقیقا همان سونیک و با گرافیک بالاتر و محیط زیباتری است که قابل نصب بر روی تمام گوشی های آندرویدی است . اگر شما هم از این بازی خاطره دارید ، به جای اینکه مجددا  آن را با کنسول سگا تجربه کنید این بار آن را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید تا خاطرتان شیرینتان مجدد زنده شود . این بازی برای اجرا علاوه بر فایل apk نصبی ، نیازمند به دانلود فایل sd و دیتای بازی دارد که این فایل هم با حجم 57 مگابایت در ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم قرار دارد .

Admin بازدید : 42 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

اگرچه با انتشار بازی Trial Xterm تعداد زیادی بازی به همین سبک نیز ساخته شد اما تعدادی از بازی های هم سبک این بازی نیز منتشر شده اند که دارای گرافیک ها و گیم پلی های بسیار دلچسب هستند . Daredevil Devlin که در این پست از سایت Apktops به معرفی آن می پردازیم یک بازی پر هیجان موتور سواری می باشد که دارای گرافیک ۳ بعدی و بی نظیری می باشد . در این بازی شما باید در مسیر های عجیب و خطرناک حرکت کنید و به سلامت به مقصد برسید . کنترل کردن موتور سوار و گیم پلی بازی نیز بسیار روان و ساده است .

Daredevil Devlin 1.0

Daredevil Devlin 1.0 (2)

 

ویژگی های بازی :

** گیم پلی سرگرم کننده
** گرافیک پر جنب و جوش
** پازل و موانع برای حل کردن
** مراحل هیجان انگیز و چالش برانگیز

برای دانلود این بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب همین پست مراجعه کنید .

Admin بازدید : 72 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)


مطمئنا حالا دیگر بازی Bus parking را که نسخه جدید آن را هم در چند پست قبل سایت معرفی کردیم را می شناسید . حالا کمپانی سازنده همان بازی دست به ساخت بازی خوش ساخت جدیدی زده که در آن به جای پارک اتوبوس این بار به پارک ماشین های کلاسیک و قدیمی و ماشین های خاطره انگیز می پردازید . 

 

Classic Car Parking HQ 1.0.3

 

ویژگی ها :

- 10 نوع مختلف ماشین کلاسیک
 -34 مرحله + آپدیت هفتگی
- فیزیک واقع گرایانه

توجه : این بازی فقط بر روی گوشی های با cpu 2 هسته ای 1.2 به بالا و 1 گیگ رم قابل اجراست . 

Admin بازدید : 64 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اگر چه دیرتر از سایت های دیگر معرفی شد اما تست شده است و به صورت کامل و آفلاین قابل اجراست 

گرافیک و گیم پلی بازی خارق العاده است 

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. 

در بازی Asphalt 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید،

 

asphalt1

اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک می گردد و اتومبیل شما با سرعتی باور نکردنی به جلو پیش می رود .  گرافیک بازی Asphalt 8: Airborne بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند .

درباره ما
دانلود تودي|دانلود |بازي | نرم افزار | انيميشن |بازي و نرم افزار آندرويد |فيلم |انيميشن | كارتون | موسيقي|دانلود بهترين ها|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبي را بيشتر دوست داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 1,974
  • بازدید کلی : 51,975
  • کدهای اختصاصی