loading...
دانلود تودي|انيميشن|دانلود|فیلم و سریال|عکس |دانلود بازي|بازی کامپیوتر| نرم افزار|جاوا|اندروید|عکس|دانلود نرم افزار
Admin بازدید : 73 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

Attack on Titan – Season 1 (2013) HD 480p 720p 1080p MKV
- دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت ميني تونز -
= تا قسمت 19 به پست اضافه شد=

 

 

حمله به تایتان‌ها   Attack on Titan   Shingeki no Kyojin (زیرنویس فارسی)

 

 

» نام: حمله به تایتان‌ها – Attack on Titan – Shingeki no Kyojin
» سال تولید: ۲۰۱۳-۲۰۱۴
» کارگردان: Tetsurō Araki
» شرکت تولید کننده: Wit Studio, Production I.G., Dentsu
» کشور تولید کننده: ژاپن
» تعداد قسمت: یک فصل – ۲۵ قسمت
» زبان: ژاپنی
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (HD 1080p + HD 720p + HD 480p)
» فرمت: MKV
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: حمله به تایتان‌ها (به انگلیسی: Attack on Titan و به ژاپنی: Shingeki no Kyojin) نام سریال کارتون محصول کشور ژاپن می‌باشد که به کارگردانی تتسورو آراکی (به انگلیسی: Tetsurō Araki) و نویسندگی یاسوکو کوبایاشی (به انگلیسی: Yasuko Kobayashi) ساخته شده است. فصل اول مجموعه در ۲۵ قسمت ساخته شده که پخش آن از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است. داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه…


Admin بازدید : 76 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

- مجموعه ۱۵ قسمت به پست اضافه شد -
- دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت ميني تونز -

 

 

حیات وحش (سری کامل)

 

 

» نام: حیات وحش
» سال تولید: ۱۳۹۰-۱۳۹۱
» کارگردان: علی درخشی
» شرکت تولید کننده: سیاره نارنگی
» کشور تولید کننده: ایران
» تعداد قسمت: ۱۷ قسمت
» زبان: فارسی
» زیرنویس: -
» کیفیت: بسیار خوب
» فرمت: MKV

 

خلاصه داستان: حیات وحش نام مجموعه انیمیشن‌های کوتاه ایرانی می‌باشد که به کارگردانی علی درخشی و در ژانر طنز ساخته شده است. وی متولد سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد و کارش را از سال ۱۳۶۹ با طراحی کاریکاتور و طنز نویسی آغاز کرد. درخشی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می‌باشد. وی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی حضوری فعال داشته و تا کنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است و همچنین در مسابقه اینترنتی بین‌المللی فوت نت (به انگلیسی: Footnet) عضو هیئت داوران بوده است. سبک کاری علی درخشی شدیدا متاثر از جواد علیزاده است چنانکه او در مصاحبه ای با مجله طنز و کاریکاتور گفته بود که در دوره‌ای چنان مجذوب این سبک شده بوده که سبک‌های کاریکاتور را به دو سبک جواد و غیر جواد برای خودش تقسیم بندی می‌کرده. حیات وحش در هفتمین جشنواره پویانمایی شرکت کرد و چه در بخش داخلی و چه در بخش بین المللی عنوان بهترین مجموعه تلوزیونی را به خود اختصاص داد. همچنین گوینده توانمند آن، محمدرضا علیمردانی نیز به دلیل خلاقیت در بداهه گویی مورد تقدیر قرار گرفت. مجموعه کارتونی حیات وحش قرار بود ۵۲ قسمت باشد که تنها ۱۷ قسمت آن کار گردید و سپس کل پروژه رها شد. هر قسمت کارتون داستانی متفاوت را بازگو می‌سازد که درباره زندگی گونه خاصی از جانوران (به زبان طنز) و نحوه ارتباط برقرار کردنشان با یکدیگر است…

Admin بازدید : 43 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

- دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت -
- قسمت 26 به پست اضافه شد -

 

 

پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons (فصل اول)

 

 

» نام: پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons
» سال تولید: ۲۰۱۳-۲۰۱۴
» کارگردان: -
» شرکت تولید کننده: Rovio
» کشور تولید کننده: فنلاند
» تعداد قسمت: فصل اول ۵۲ قسمت
» زبان: -
» زیرنویس: -
» کیفیت: عالی (HD 720p)
» فرمت: MKV
» پیوند: Wikipedia

 

خلاصه داستان: پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds Toons) نام سریال کارتونی محصول کشور فنلاند می‌باشد که فصل اول آن در قالب ۵۲ قسمت در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ از شبکه‌های تلویزیون مختلف در سراسر دنیا پخش شده است. این مجموعه کارتونی برگرفته از سری بازی‌های کامپیوتری به همین نام (پرندگان خشمگین) می‌باشد که در سراسر دنیا طرفداران بیشماری را دارد و جزو پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری در تاریخ به شمار می‌رود. جالب است بدانید همچنین یک پارک تفریحی همراه با شخصیت‌های جذاب این بازی نیز در فنلاند ساخته شده است. داستان از آنجا شروع می‌شود که پرندگان خشمگین درحال نگهداری از تخم‌های شان هستند که حواسشان به پروانه‌ای پرت می‌شود و خوک‌های سبزی از موقعیت آن‌ها سو استفاده کرده و تخـــم هایشان را دزدیدند. پرنــدگان قسم جان خوردند که تا عمر دارند و خوک‌ها هم زنده‌اند درجای خود نمی‌ایستند و فقط و فقط حمله می‌کنند…

Admin بازدید : 70 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه ما بخ شما

=فایل دیتا برای چیپست های مختلف متفاوت است و در ادامه مطلب قرار دارد=

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . 

دانلود بازی Real Racing 3 با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Real Racing 3 1.0.30

دانلود بازی Real Racing 3 با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای آندروید Real Racing 3 1.0.30

 در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .

Admin بازدید : 40 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)


دیتای این بازی مخصوص به گوشی  و چیپست خاصی نیست و برای تمامی گوشی ها قابل استفاده است 

زمان زیادی نمی گذرد که Gameloft قدرتمند بازی آسفالت خود را در نسخه 7 منتشر کرده است . خیلی زودتر از این ها و در همان روزهای اول تولید Asphalt 7 ، قصد معرفی این بازی را داشتیم اما به دلیل اینکه هنوز نسخه کاملا کرک شده و نسخه ای از این بازی که واقعا کار کند و اجرا شود در دسترس نبود برخلاف اکثر سایت های ایرانی که این بازی را به صورت تست نشده و ناقص معرفی کردند ما این کار را نکردیم ! اما هم اکنون نسخه سالم و کاملا کرک شده و فول از Asphalt 7 را در اختیار داریم که به همراه دیتای عظیم آن با حجم 1/4 گیگابایتی اش ، آن را در اختیار شما قرار می دهیم . قبل از ادامه توضیحات ، بهتر از چند اسکرین شات از محیط بازی و گرافیک خارق العاده آن تماشا کنید : 

همان طور که در اسکرین شات ها می بینید ، Gameloft مجددا سنگ تمام گذاشته و شاهد گرافیک فوق العاده و محیط و مناظر طبیعی ای در این بازی همانند یک بازی کامپیوتری هستیم . دیتای این بازی همان طور که اشاره کردیم شامل یک دیتای 1/4 گیگابایتی است که توانسته ایم آن را در نهایت فشرده سازی به حجم 870 مگابایت برسانیم . پس از قبل از اینکه حتی به فکر دانلود این بازی باشید از خالی بودن مقدار 1/4 گیگابایت فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی آندرویدی خود مطمئن باشید . فایل apk بازی نیز یک فایل apk به صورت کامل کرک شده است که توسط یک گروه چینی کرک شده و برای همین منظور وقتی برای اولین بار وارد بازی می شوید تمام منوهای بازی چینی می باشند که آموزش تصویری تغییر زبان به حالت انگیسی نیز در ادامه مطلب آمده است .


Admin بازدید : 53 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

=پیشنهاد بسیار ویژه  به طرفداران بازی های اتومبیل سواری و سری Need For Speed =

=فایل دیتای Adreno و Mali و Tegra 3 اضافه شد=

همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد و سپس آن را به apktops ای ها معرفی کنیم . اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی : 


Admin بازدید : 38 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر شما هم روزانه با گوشی آندرویدی خود به تعداد دفعات زیاد اس ام اس یا پیامک ارسال و دریافت می کنید بد نیست در لیست نرم افزارهایی که کار با آن ها را تجربه کرده اید Ninja SMS را هم قرار دهید چرا که یک قابلیت مجزا در این نرم افزار قرار داده شده است . Ninja SMS نرم افزاری برای دریافت، ارسال و مدیریت SMS ها می باشد که ویژگی اصلی این برنامه قابلیت مولتی تسکینگ فوق العاده آن می باشد که حتی در هنگام بازی و . . . به راحتی میتوانید SMS هاتون رو مدیریت کنید و به آن ها پاسخ بدید .

 

Ninja SMS 1.5.1

ویژگی های نرم افزار : 

-  امکان درگ و دراپ آیکون در هر جا
--  امکان دسترسی سریع با استفاده از پاپ آپ
-  وجود مد Transparent برای دیدن بک گراند و خواندن مسیج ها و . . .

تغییرات:

  • اضافه شدن گزارشات تایید تحویل پیام
  • نمودار شمارش تعداد پیام ها
  • رفع مشکلات صوتی اطلاع رسانی
  • توانایی کنترل حجم صدا اطلاع رسانی پیام های دریافتی
  • و…

این نرم افزار را به تمام دارندگان گوشی های آندرویدی که به طوره روزمره استفاده های چندگانه از گوشی آندرویدی خود دارند پیشنهاد می کنیم که می توانید آن را از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم دانلود نمایید . 

Admin بازدید : 94 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)


اگر چند سالی به عقب و زمان گذشته برگردیم ، روزهایی یادمان می آید که بهترین و گرانترین کنسول های بازی پلی استیشن بود و کنسول های با قیمت پایین تر همچون سگا و میکرو . کنسول هایی که همین الان که نامشان را خواندید انبوهی از خاطرات دوران قدیمی و کودکی یا نوجوانی تان جلوی چشمتان ظاهر شد . اما هر کنسول به بازی هایی خاص معروف بود . کنسول میکرو با بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو شناخته میشد و کنسول سگا هم با بازی های همچون شورش در شهر و بازی سونیک !

 

 

و حالا آن کنسول های گران قیمت و شاید کمی بزرگ جای خود را به گوشی های موبایل چند سانتی متری با صفحه هایی چند اینچی داده اند .  مطمئنا متوجه شدید که قصد معرفی یکی از بازی های خاطره انگیز سگا با نام سونیک را برای آندروید داریم . این بازی دقیقا همان سونیک و با گرافیک بالاتر و محیط زیباتری است که قابل نصب بر روی تمام گوشی های آندرویدی است . اگر شما هم از این بازی خاطره دارید ، به جای اینکه مجددا  آن را با کنسول سگا تجربه کنید این بار آن را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید تا خاطرتان شیرینتان مجدد زنده شود . این بازی برای اجرا علاوه بر فایل apk نصبی ، نیازمند به دانلود فایل sd و دیتای بازی دارد که این فایل هم با حجم 57 مگابایت در ادامه مطلب با لینک کاملا مستقیم قرار دارد .

Admin بازدید : 54 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

-Sword Art Online – Season 1 (2012) HD 480p 720p 1080p MKV-
- دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت ميني تونز -
-تا قسمت 17 به پست اضافه شد-

 

 

هنر شمشیرزنی   Sword Art Online   Sodo Ato Onrain (زیرنویس فارسی)

 

 

» نام: هنر شمشیرزنی – Sword Art Online – Sodo Ato Onrain
» سال تولید: ۲۰۱۲
» کارگردان: Tomohiko Itō
» شرکت تولید کننده: A-1 Pictures
» کشور تولید کننده: ژاپن
» تعداد قسمت: یک فصل – ۲۵ قسمت
» زبان: ژاپنی
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (HD 1080p + HD 720p + HD 480p)
» فرمت: MKV
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: هنر شمشیرزنی یا هنر شمشیر آنلاین (به انگلیسی: Sword Art Online و به ژاپنی: Sodo Ato Onrain) نام سریال کارتون محصول استودیو آ-۱ (به انگلیسی: A-1 Pictures) کشور ژاپن می‌باشد که به کارگردانی توموهیکو ایتو (به انگلیسی: Tomohiko Itō) در ۲۵ قسمت ساخته شده است. داستان انیمه برگرفته از رمانی به همین نام نوشته رکی کاواهارا (به انگلیسی: Reki Kawahara) می‌باشد. در سال ۲۰۲۲ میلادی بشر موفق به تحقق رویای ایجاد دنیای مجازی می‌شود. تکنولوژی که این امر را میسر می‌کند، فول دایو (به انگلیسی: FullDive) نام دارد که با قرار گرفتن بر سر راه امواج عصبی، کنترل حس‌های پنجگانه را در دست می‌گیرد. صنعت سرگرمی از این تکنولوژی برای تحول سبک بازی‌های نقش‌آفرینی عظیم چند نفره آنلاین استفاده کرده و سبکی جدید در صنعت بازی را به وجود می آورد. در این نوع بازی‌ها به جای اینکه تصویر در برابر چشمان بازیکن نمایش داده شود، تصویر، صدا و تمام حس‌های بدن مستقیما به مغز فرستاده می‌شود و بازیکن خود را در دنیایی واقعی حس می‌کند. اولین کنسول بازی که از این تکنولوژی استفاده میکند نِرو گیر (به انگلیسی: Nerve Gear) و اولین بازی در این سبک «هنر شمشیر آنلاین» نام دارد. در اولین روز بازگشایی بازی، ده هزار نفر وارد بازی می‌شوند ولی پس از مدتی متوجه می‌گردند که دکمه خروج از بازی در منوی بازی وجود ندارد. اندکی بعد مردی در لباس یکی از ناظمین بازی دربرابر آنها ظاهر می‌شود و با معرفی خود به عنوان کایابا آکیهیکو (به انگلیسی: Kayaba Akihiko)، سازنده بازی هنر شمشیر آنلاین، پیغامی وحشتناک به تمام بازیکنان حاضر در بازی می‌دهد…

 

تعداد صفحات : 13

درباره ما
دانلود تودي|دانلود |بازي | نرم افزار | انيميشن |بازي و نرم افزار آندرويد |فيلم |انيميشن | كارتون | موسيقي|دانلود بهترين ها|
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبي را بيشتر دوست داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 1,997
  • بازدید کلی : 51,998
  • کدهای اختصاصی